84+

1274431_10201422951431254_372826235_o

Si s-a dus si asta. N-am sa vorbesc prea mult. Transmaraton, 84 km, plus 1480 de trepte (cam cat un bloc cu 80 de etaje), diferenta de nivel, pozitiva, 3000 metri, pe Transfagarasan.  Un start la ora 6 dimineata, la vreo 3 grade celsius, o glezna si-un genunchi care nu m-au lasat sa termin cursa in mai putin de 11 ore, desi o gandisem undeva la vreo 9. O bucurie de nedescris ca am avut ocazia sa aduc o contributie proiectului dezvoltat de Scoala de Valori, lucru care m-a facut tare, tare mandru. Denisa, Andreea, Dragos, va multumesc si sunt al vostru, sa continuam proiectul. Sunteti, tari, frate! Multumesc sincer si donatorilor care au avut incredere in mine si-au oferit bani acestei constructii a Scolii de valori. Niste organizatori absolut minunati, Gabriel Solomon, Oana Badea si Andrei Rosu, ma-nclin in fata voastra, ati facut o cursa memorabila. Si n-o spun doar asa, ca sa ma aflu-n treaba. Alergatori veseli sau chinuiti, razanzi sau planganzi, cocosati sau drepti, in picioare sau ajutandu-se de maini, bravo, ba!! Voluntari incredibil de activi, practic nu treceau mai mult de 5 minute din momentul in care iti doreai ceva si pana erai servit. In mod special, vreau sa-i multumesc pazitorului meu, Robert Gandila, cu care am alergat anul trecut la 106-ul de la Ciucas, care a fost, practic, umbra mea, toti cei 84 de km. Domnisoarei care si-a infipt mainile in picioarele mele, oferindu-mi un masaj senzational, respect! Cam asa. V-am spus ca merita!

Later edit: si da, la sfarsit, flotarile, of course.

